2 Temmuz 2009 Perşembe

2 temmuz 2009

Posted by Picasa

2 yorum:

  1. sevgili arkadaşımız müşerref eyiözün oğlunun düğününden bir görüntü..

    YanıtlaSil
  2. MINIK UZUN :

    2 yil önce bir Italyan köylüsünden ,bir domates tohumu aldik esimle..Gacen yaz ektik ve müthis bol bir ürün aldik..Tanimadigimiz bu domatese MINIK UZUN adini koyduk..PDA kurucularina bahsettim. Bana” Bu ürünün cekirdeklerini dikin,bakalim onlarda yeni ürün vereceklermi?” uyarisinda bulundular..Yani acaba Hibrit falanmi? Diye..Bu sene basinda gecen yaz aldigim ürünün cekirdeklerini diktim..Gene ve belki dahada bol bir ürünle karsilastim..Doga sartlarina mukavim,uzunca süre ürün veren,ürünü koku ve tad olarak cocukluk domatesimizin aynisi olan bir domates cesidi..Bu seneki ürünlerdende gene tohum ayirmaya basladim..Arzu edenler mail adresime mesaj atip posta adreslerini verirlerse sonbaharda onlara (tabiî ki ücretsiz)zarf icinde bu hararetle tavsiye edecegim tohumlardan yollarim..Sevgiler-Levent

    YanıtlaSil